Autóemblémák az állatvilágból
DOI:
https://doi.org/10.35925/j.multi.2020.1.20Kulcsszavak:
természeti analógiák, autóipar, logó, embléma, márkaarculatAbsztrakt
A természetről másolni hatáselveket és hatáshordozókat vagy akár konkrét formát, konstrukciót, színezetet vagy éppen mintázatot legtöbbször kifizetődő vállalkozás. A régről ismert, így az emberek tudatalattijában gyökerező alakzatok használatával a vásárlók szemében tartósságot sugárzó, bizalmat ébresztő, vagy egyszerűen csak használatra alkalmas és tetszetős forma- illetve színvilágú termékeket tervezhetünk. Ez abban az esetben is igaz, ha a fellelt természeti analógia nem a termékben magában köszön vissza, hanem az azt forgalmazó cég emblémájának meghatározó grafikai eleme. Ez a cikk az autóipari vállalatok emblémáiban fellelhető természeti motívumokat rendszerezi és bemutatja ezek márkaarculatban betöltött szerepét.
##submission.downloads##
Megjelent
2020-05-14
Folyóirat szám
Rovat
Publikációk