Abaúj civil szervezeteinek kommunikációs kihívásai
Kulcsszavak:
nonprofit, civil, marketingkommunikációAbsztrakt
A civil szervezetek a profitorientált szektorhoz hasonló kommunikációs kihívásokkal találják szemben magukat, amelyek megoldásához azonban szerényebb források és sokszor a szakértelem hiánya is párosul, különösen elmaradott térségekben. A tanulmány a társadalmi marketing témaköreinek érintése mellett egy empirikus kutatás – mélyinterjú sorozat – eredményein alapulva igyekszik áttekintést és segédeszközt adni a civil szervezetek számára kommunikációs aktivitásuk szervezéséhez, hatékonyabbá és hatásosabbá tételéhez.
Hivatkozások
Andreasen, A. (2006): Social Marketing in the 21st Century. Thousand Oaks California, Sage Publications
Bruhn, M. – Tilmes, J. (1989): Social marketing, W. Kohlhammer, Stuttgart
Bruhn, M. (2007): Kundenorientierung, Deutschen Taschenbuch Verlag, München
Dinya L. – Farkas F. – Hetesi E. – Veres Z. (szerk.) (2004): Non business marketing és menedzsment, KJK-Kerszöv, Budapest
Freeman, E. – Reed, D. (1983). Stockholders and Stakeholders: A New Perspective on Corporate Governance. California Management Review, Vol. 25, pp. 88-106.
Gromberg, E. C. (2006): Handbuch Sozial-Marketing, Cornelsen Verlag, Berlin
Nagy Sz. (2012): Non-business kurzus anyagai, Miskolci Egyetem, Miskolc
Piskóti I. - Nagy Sz. - Dankó L. - Molnár L. - Marien A. (2012): “A társadalmi marketing paradigmái - elméleti-módszertani alapozó kutatás” az Országos Tudományos Kutatási Alap által támogatott kétéves kutatási program beszámolója (OTKA száma: K 81718), Miskolc
www. maltai.hu
www.szikszoert.hu
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.