Abaúj civil szervezeteinek kommunikációs kihívásai

Szerzők

  • Rita Gulyásné Kerekes Miskolci Egyetem

Kulcsszavak:

nonprofit, civil, marketingkommunikáció

Absztrakt

A civil szervezetek a profitorientált szektorhoz hasonló kommunikációs kihívásokkal találják szemben magukat, amelyek megoldásához azonban szerényebb források és sokszor a szakértelem hiánya is párosul, különösen elmaradott térségekben. A tanulmány a társadalmi marketing témaköreinek érintése mellett egy empirikus kutatás – mélyinterjú sorozat – eredményein alapulva igyekszik áttekintést és segédeszközt adni a civil szervezetek számára kommunikációs aktivitásuk szervezéséhez, hatékonyabbá és hatásosabbá tételéhez.

Információk a szerzőről

Rita Gulyásné Kerekes, Miskolci Egyetem

Ph.D, egyetemi docens, Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Kar, Marketing Intézet

Hivatkozások

Andreasen, A. (2006): Social Marketing in the 21st Century. Thousand Oaks California, Sage Publications

Bruhn, M. – Tilmes, J. (1989): Social marketing, W. Kohlhammer, Stuttgart

Bruhn, M. (2007): Kundenorientierung, Deutschen Taschenbuch Verlag, München

Dinya L. – Farkas F. – Hetesi E. – Veres Z. (szerk.) (2004): Non business marketing és menedzsment, KJK-Kerszöv, Budapest

Freeman, E. – Reed, D. (1983). Stockholders and Stakeholders: A New Perspective on Corporate Governance. California Management Review, Vol. 25, pp. 88-106.

Gromberg, E. C. (2006): Handbuch Sozial-Marketing, Cornelsen Verlag, Berlin

Nagy Sz. (2012): Non-business kurzus anyagai, Miskolci Egyetem, Miskolc

Piskóti I. - Nagy Sz. - Dankó L. - Molnár L. - Marien A. (2012): “A társadalmi marketing paradigmái - elméleti-módszertani alapozó kutatás” az Országos Tudományos Kutatási Alap által támogatott kétéves kutatási program beszámolója (OTKA száma: K 81718), Miskolc

www. maltai.hu

www.szikszoert.hu

##submission.downloads##

Megjelent

2024-05-27

Hogyan kell idézni

Gulyásné Kerekes, R. (2024). Abaúj civil szervezeteinek kommunikációs kihívásai. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 11(01), 41–51. Elérés forrás https://ojs.uni-miskolc.hu/index.php/stratfuz/article/view/3173