Szikszó gazdaságfejlesztési koncepciója
A III. Országos Városmarketing Verseny első helyezést elért pályaművének összefoglalója
Kulcsszavak:
gazdaságfejlesztés, marketingAbsztrakt
Fejlesztési koncepciónk Szikszó gazdasági fellendülésének érdekében jött létre. A ME-ZED nevet viselő csapatunk három tagja Barta Eszter, Mustos Dániel és Tahi Zoltán, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének hallgatói. Erre utal a választott csapatnevünk is, ME – mint Miskolci Egyetem, ZED – mint a keresztneveink kezdőbetűi. A koncepciónk kidolgozása során konzulensünk Dr. Molnár László volt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének oktatója. Az egyetem mester- és alapszakos diákjaiként úgy gondoljuk, hogy szakmailag hasznos és megvalósítható javaslatokkal tudunk hozzájárulni az általunk választott város gazdasági fejlődéséhez.
Hivatkozások
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés, Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Helyzetelemzés, 2012
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés - Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Javaslattételi szakasz, 2013
Szikszó és Térsége Fejlesztési Társulás, Regio Partner Vidékfejlesztési Kutató- és Tanácsadó Kft, Kompolt: Szikszói Kistérség Agrárstruktúra és Vidékfejlesztési Programja, Szikszó, 2004
Szikszó város Önkormányzata, Szikszó Város Településrendezési Terve, Szikszó, 2011
Szikszó város honlapja (www.szikszo.hu)
Központi Statisztikai Hivatal honlapja (www.ksh.hu)
Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing - Marketingorientált fejlesztés, márkázás, Budapest: Akadémiai Kiadó
##submission.downloads##
Megjelent
Hogyan kell idézni
Folyóirat szám
Rovat
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.