Szikszó gazdaságfejlesztési koncepciója

A III. Országos Városmarketing Verseny első helyezést elért pályaművének összefoglalója

Szerzők

  • Eszter Barta Miskolci Egyetem
  • Dániel Mustos Miskolci Egyetem
  • Zoltán Tahi Miskolci Egyetem

Kulcsszavak:

gazdaságfejlesztés, marketing

Absztrakt

Fejlesztési koncepciónk Szikszó gazdasági fellendülésének érdekében jött létre. A ME-ZED nevet viselő csapatunk három tagja Barta Eszter, Mustos Dániel és Tahi Zoltán, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének hallgatói. Erre utal a választott csapatnevünk is, ME – mint Miskolci Egyetem, ZED – mint a keresztneveink kezdőbetűi. A koncepciónk kidolgozása során konzulensünk Dr. Molnár László volt, a Miskolci Egyetem Marketing Intézetének oktatója. Az egyetem mester- és alapszakos diákjaiként úgy gondoljuk, hogy szakmailag hasznos és megvalósítható javaslatokkal tudunk hozzájárulni az általunk választott város gazdasági fejlődéséhez.

Szerző életrajzok

Eszter Barta, Miskolci Egyetem

hallgató

Dániel Mustos, Miskolci Egyetem

hallgató

Zoltán Tahi, Miskolci Egyetem

hallgató

Hivatkozások

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés, Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Helyzetelemzés, 2012

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés - Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Javaslattételi szakasz, 2013

Szikszó és Térsége Fejlesztési Társulás, Regio Partner Vidékfejlesztési Kutató- és Tanácsadó Kft, Kompolt: Szikszói Kistérség Agrárstruktúra és Vidékfejlesztési Programja, Szikszó, 2004

Szikszó város Önkormányzata, Szikszó Város Településrendezési Terve, Szikszó, 2011

Szikszó város honlapja (www.szikszo.hu)

Központi Statisztikai Hivatal honlapja (www.ksh.hu)

Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing - Marketingorientált fejlesztés, márkázás, Budapest: Akadémiai Kiadó

##submission.downloads##

Megjelent

2014-06-08

Hogyan kell idézni

Barta, E., Mustos, D., & Tahi, Z. (2014). Szikszó gazdaságfejlesztési koncepciója: A III. Országos Városmarketing Verseny első helyezést elért pályaművének összefoglalója. Észak-magyarországi Stratégiai Füzetek, 11(01), 91–96. Elérés forrás https://ojs.uni-miskolc.hu/index.php/stratfuz/article/view/3192