Economic development concept of Szikszó
Summary of the 1st prize essay of the 3rd HungarianTown Marketing Competition
Keywords:
economic development, marketingAbstract
Our development concept has been elaborated in order to boost the economy of Szikszó. The three members of our team called ME-ZED are Eszter Barta, Dániel Mustos and Zoltán Tahi, students of the Marketing Institute at the University of Miskolc. The name of our team refers to it: ME as University of Miskolc and ZED as the initials of our first names. Our advisor was László Molnár, PhD, lecturer of the Marketing Institute at the University of Miskolc.
As bachelor and master students at the university, we believe that we can contribute to the economic development of our selected town with professionally useful and feasible proposals.
References
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés, Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Helyzetelemzés, 2012
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Közgyűlés - Borsod-Abaúj-Zemplén Megye Területfejlesztési Koncepciója, Javaslattételi szakasz, 2013
Szikszó és Térsége Fejlesztési Társulás, Regio Partner Vidékfejlesztési Kutató- és Tanácsadó Kft, Kompolt: Szikszói Kistérség Agrárstruktúra és Vidékfejlesztési Programja, Szikszó, 2004
Szikszó város Önkormányzata, Szikszó Város Településrendezési Terve, Szikszó, 2011
Szikszó város honlapja (www.szikszo.hu)
Központi Statisztikai Hivatal honlapja (www.ksh.hu)
Piskóti István (2012): Régió- és településmarketing - Marketingorientált fejlesztés, márkázás, Budapest: Akadémiai Kiadó
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.