Arculatátvitel – véleményvezér – érvénytelenség

Szerzők

  • Strihó Krisztina

DOI:

https://doi.org/10.32980/MJSz.2021.3.1032

Kulcsszavak:

arculatátvitel, véleményvezér, reklám, érvénytelenség

Absztrakt

A digitális környezet kifejezés napjainkra széles körben elterjedt és általánosan használatos. Egy meglehetősen szerteágazó jelenség, amely áthatja életünk valamennyi színterét, befolyással van a kapcsolattartásunk módjára, a vásárlási szokásainkra, az általános életvitelünkre, gazdasági és társadalmi viszonyainkra. A fogyasztók tájékoztatása körében az újdonság erejével hat az influencer, vagy más néven véleményvezér megjelenése a reklámozás területén. Egy-egy termék, szolgáltatás, vagy valamely cég népszerűsítése egyre inkább áttevődik az internet világába, a különböző közösségi platformokra.

##submission.downloads##

Megjelent

2021-12-30

Hogyan kell idézni

Strihó, K. (2021). Arculatátvitel – véleményvezér – érvénytelenség. Miskolci Jogi Szemle, 16(3), 237–249. https://doi.org/10.32980/MJSz.2021.3.1032